Welkom Bezoeker ( Aanmelden | Registreer gratis )
![]() ![]() |
Jan 31 2010, 17:21 pm
Bericht
|
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 3.058 Sinds: 16-Nov 08 ID: 8 |
Sinds enige tijd is er bij Janty de nieuwe Stick Versie 3 verkrijgbaar. Deze heeft wat verbeteringen ondergaan t.o.v. de eerste Stick. Ook het design is wat aangepast. De V3 is iets kleiner dan de eerste Stick en met name de drukknop is verbeterd.
Voor de dampers met een voorkeur voor dampen met een hoger voltage check hier even de review: Mat zwarte uitvoering: i-pod wit uitvoering: |
|
|
|
Feb 1 2010, 08:39 am
Bericht
|
|
![]() FreE-Smoker ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 2.590 Sinds: 15-Nov 08 Van: Den Haag ID: 4 |
De atomizer steekt inderdaad iets verder uit de body, het drukknopje ziet er ook anders uit...
Matzwart en hoogglans wit, oef. De versie 1 gebruik ik nog steeds, ben toch erg verzot op penampullen en stevige batterijtjes, maar ik neem hem nog steeds niet naar buiten. Hoger voltage kom ik niet tegen, gewoon de sigaarbatterijtjes toch? Wel een hoger dampvoltage: die Parked inhaleert ongeveer 12 minuten... -------------------- Solvitur Ambulando...
|
|
|
|
Feb 1 2010, 09:24 am
Bericht
|
|
![]() hihihihi..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 1.718 Sinds: 22-Dec 08 ID: 31 |
en toch, vraag mij echt af of hij meer dampt dan de oude versie....
|
|
|
|
![]() ![]() |
| Print Versie | Actuele tijd: 9 Sep 2010, 07:16 am |