Welkom Bezoeker ( Aanmelden | Registreer gratis )
![]() ![]() |
Feb 3 2010, 20:52 pm
Bericht
|
|
![]() Fietsbel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Beheer Berichten: 3.887 Sinds: 15-Nov 08 Van: West-Friesland ID: 2 |
Ik kwam er net achter dat Totally Wicked hier nog geen plaatsje had, dus dat heb ik snel even recht gezet nu
-------------------- Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
|
|
|
|
Feb 4 2010, 10:20 am
Bericht
|
|
![]() OOOO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Beheer Berichten: 1.828 Sinds: 16-Nov 08 Van: tukkerland ID: 6 |
mooi gedaan, toppie
alhoewel, het is wel een engelse verkoper. maar goed, het is aan de mensen zelf als ze daar wat bestellen. -------------------- Iej wördt oald a-j begeent te zeggen oe nog nooit zo joonk te hebben veuld
|
|
|
|
Feb 4 2010, 10:23 am
Bericht
|
|
![]() Deelnemer ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 172 Sinds: 22-Dec 08 Van: in het midden ID: 37 |
Gaat goed en redelijk snel hoor!!!!
Ik regel af en toe een bestelling daar voor mensen die het zelf niet kunnen/willen en omdat ze veel 5 stuks verpakkingen verkopen die laag geprijst zijn, dan kunnen we mooi delen. |
|
|
|
Feb 4 2010, 12:57 pm
Bericht
|
|
![]() Kattekop ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 425 Sinds: 22-Dec 08 ID: 18 |
De XL batterijen voor de Joye zijn prima van Wicked. De penatomizers vond ik minder van kwaliteit. Maar er is inderdaad prima te bestellen.
|
|
|
|
![]() ![]() |
| Print Versie | Actuele tijd: 9 Sep 2010, 06:59 am |